agequodagis

Alla inlägg under augusti 2014

Av agequodagis - 13 augusti 2014 23:00

Igen har det gått ett tag.... Meeeen från imorn börjar de vanligs rutinerna!
Idag har jag vart på spinning, långtyglat samt ridit Russ o lite hjälpt Sonja med honom på,slutet.

Här är lite mobilbilder från idag.

Tyvärr gör han sig int rättvis på bilderna. För infalla fall långtyglinges gick bättre ön vad det ser ut som på dessa bilder.
Nåja ni fick junse i alla fall... Blir int bästa bilderna mes mobil direkt...

Presentation

Arkiv

Kategorier

Rosin II

  

Rosin II eller "Russin" som han kallas till vardags är en Estnisk häst som är född 2005. Han är rätt liten, just över ca 150. Russin har jag på foder så länge det passar. Han ägs av min sambos familj och min uppgift med honom är att dels banta ner honom och dels utbilda honom. Med Russin kommer jag att rida dressyr, hoppa, tömköra, nh träna, långtygla ch kanske köra om vi hittar en bra kärra.

Peter Beat

Peter Beat eller "Petteri "som han heter till vardags är född 2008 och är ett Amerikanskt varmblod. Petteri ägs av en bekant till mig och han rider jag så fort jag hinner. Syftet med det är att utbilda honom till en trevlig och bra familjehäst. Vi rider främst dressyr och ut.


Ovido - Quiz & Flashcards